Не знам дали се е случвало и на някой друг, но при мен от 2 дни термометъра за външната температура се шашнка и показва от минус 40 до реалните стойности без видима причина за това. НЕ се влие от външната температура. Когато се нормализира показва реални стойноти, но бъгне ли -показва минус 40. Къде е колеги датчика за външна температура за да го проверя. Може да ви се струва безобидно, но това лъже електрониките по цялата кола и бърка работатта на климатроника. Дайте акъл какво да правя и кажете къде стои датчика за външната температура. Ето и снимка от снощи
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сега пък термометърът полудя
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеНе знам дали се е случвало и на някой друг, но при мен от 2 дни термометъра за външната температура се шашнка и показва от минус 40 до реалните стойности без видима причина за това. НЕ се влие от външната температура. Когато се нормализира показва реални стойноти, но бъгне ли -показва минус 40. Къде е колеги датчика за външна температура за да го проверя. Може да ви се струва безобидно, но това лъже електрониките по цялата кола и бърка работатта на климатроника. Дайте акъл какво да правя и кажете къде стои датчика за външната температура. Ето и снимка от снощи
Датчикът се намира в лявото огледало. Провери си връзките в буксата на шофьорската врата и снопа кабели от буксата до вратата. Много вероятно е да имаш моментно прекъсване на веригата на датчика.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДатчикът се намира в лявото огледало. Провери си връзките в буксата на шофьорската врата и снопа кабели от буксата до вратата. Много вероятно е да имаш моментно прекъсване на веригата на датчика.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеА онова отпред за какво е?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе знам за какво говориш. Цъкни една снимка да видим.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДатчикът се намира в лявото огледало. Провери си връзките в буксата на шофьорската врата и снопа кабели от буксата до вратата. Много вероятно е да имаш моментно прекъсване на веригата на датчика.
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеА онова отпред за какво е?Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
Lordliness, съмнява ме там да има датчик за температура. Хем е вътре, хем е на никакво място. Там да няма вход за жилото за предния капак. Така като го описваш, на това ми мяза. Никога не съм се врял там, да се чуди човек как си го видялНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Понеже температурният датчик представлява термочувствителен резистор, чието съпротивление намалява с увеличаване на температурата и обратно....следва че:
Ако има късо по веригата (ниско съпротивление) това ще се възприема от отчитащото устройство (ICS-а) като висока температура.
Ако има прекъсване на някой от проводниците, това ще се възприема от отчитащото устройство (ICS-а) като ниска температура.
Тъй като при теб е втория случай, предполагам че се касае за лоша връзка.
Много вероятно място за лошата връзка е буксата на вратата (D23), заради окислен пин.
Това можеш да го потвърдиш като в момент в който ти покаже ниска температура, размърдаш буксата или я изключиш и включиш.
Моят съвет е да не се занимаваш с кабелния сноп, преди да си установил, че проблемът не е в буксата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение[ATTACH]100038[/ATTACH]
Това нещо е зад тази пластмаса.Оградих го, но не се вижда много.
Това за което говориш (ограденото на снимката) най вероятно е датчикът за шофьорския ербег.
PS:
Вероятно говоря глупости.
След повторна справка с документацията забелязвам, че нещото за което питаш се води O10, което е резистора за вентилатора а не Q10 което е шофьорския ербег.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:24.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщениеАз пък мисля че е датчик от алармата
В този участък дават ключ за отворен преден капак (i10), който явно е за алармата.
Освен това, резисторът за вентилатора се намира от другата страна на радиатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Няма нищо, само букса- нямам аларма, значи е точно за аларма.Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:32.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment